back
Garantie
Wij geven om onze dienstverlening en doen logischerwijze ons best om deze in perfecte staat aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er vanuit het vele handmatige werk iets misgaat, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van de fout melding bij ons hierover te maken. Indien de fout binnen de toegankelijkheidswerkzaamheden valt, dan zullen wij dit kosteloos corrigeren
Klachten
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@digitaaltoegankelijkmaken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
neem contact op
Bedenktijd & retour
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent. Wellicht omdat de dienstverlening toch niet bevalt of misschien omwille van een andere reden. Wij vragen u in dat geval met klem contact op te nemen, zodat we hier onderling een oplossing voor kunnen zoeken. Indien dat niet lukt en de offerte akkoord is bevonden, zullen wij enkel 25% van deze offerte als onkostenvergoeding aan u factureren.
Levering
Levering vindt over het algemeen plaats binnen 5 werkdagen na akkoord op de offerte. Indien wij inschatten dat dit niet haalbaar is, wordt dit vermeld op de offerte. Digitale documenten worden als backup bewaard op een beveiligde cloud-server.
Er zijn geen verzendkosten gemoeid met deze digitale dienst.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen.
Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- IDEAL
- Creditcard
- Apple Pay
- Bankcontact
-
Overboeking: NL65 BUNQ 2290 0761 63 t.n.v. Digitaal Toegankelijk Maken